Elcsesztem? El.
2020. január 05. írta: Mentál Terasz

Elcsesztem? El.

Mert van, amikor semmi sem úgy alakul, mint ahogy szerettem volna..

photo-of-woman-leaning-on-disco-ball-3402579b.jpg

Sok mindent gondoltam az idei évről, de hogy ilyen elcseszetten indítsam, azt bizony nem. Megvolt, hogy mikor mit csinálok, hogyan töltöm az év első napjait, aztán egyszer csak..azt vettem észre, hogy ezt most bizony nagyon benéztem. Semmi sem úgy történt és akkor, ahogyan és amikor szerettem volna. A motivációm a béka segge alatt – egyik nagyon szeretett barátnőm szerint téli álmot alszik, (imádlak ezért a mondatért) :) –, a tettek a levegőben, én meg..

Azt hiszem ideje elfogadnom, hogy vannak helyzetek, amikor a például a fent említettek miatti idegeskedés csak még nagyobb ellenállást szül, ahelyett, hogy ösztönözne. Ez az 5 nap most már így telt el..pihenés nélküli alvással, kattogással, belső feszültséggel..

Megérte? Nem.

Hiszen semmivel sem jutottam előrébb, sőt. Azt érzem, csak magamat húztam még inkább vissza, hogy csakazértis harcolok. És valahol már a saját magam komédiáját látom magam előtt..ahogy sorra jutnak eszembe a kedvenc filmek, mesék részletei:

„Mennék, de nem megy.”

„Nekem ne mondja, hogy nem megy!”

„..de természetesen a halogatás művészetében már kiválót alkottam. Nemsokára jön a nyomorúságos önutálat, aztán kattogó írógéppé változom.”

Hát..valahogy így érzem én is most magam. 2020. január 5. – mintha nekem ezen a napon kezdődne az év, tekintve a tavaly ilyenkor született bejegyzésemet is.

https://themeetime.blog.hu/2019/01/05/buek_kicsit_mashogy

2018-4th-of-july-bright-769525.jpg

És, ahogy most e sorokat írom, kezdem azt is újra felfogni, miért is nem szabad napokra, hetekre „száműznöm” a laptopom. Hiszen nekem ez a gyógyszerem, nem csak valami munka. Amikor túl sok lesz a gondolat odabenn, kell a karakter idekinn.

Hiszen, egyelőre ott tartok, hogy ideje újra felvenni a tempót, ideje a számvetésnek, a tervezésnek, melyekkel bár már ilyen-olyan módon foglalkoztam, eddig nem mélyültem el ténylegesen. Ehhez pedig nekem írnom kell..magamnak..magamért.

És, amint ezt megértem, jöhet a következő lépés.

De most egyelőre elfogadom, hogy hibáztam és nem rágom magam többet emiatt. Mert sokkal fontosabb, amit ezután teszek..hogy megérkezzem, újra.

Te hogyan teszed helyre magadban a belső káoszt?

 

Még több tartalom: TheMeetime Facebook oldal

Még több kép: TheMeetime Instagram

A bejegyzés trackback címe:

https://themeetime.blog.hu/api/trackback/id/tr8115394576

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása