21 napos kihívás
2018. december 09. írta: Mentál Terasz

21 napos kihívás

December 4-én a közösségi oldalaimon elindítottam egy kihívást. Egyszerűbb így hívni, hiszen akkor mindenki tudja, miről van szó, bár tartalmát tekintve inkább tekintem egy kis önismereti gyakorlatnak, valamint a szemléletváltás egyfajta lehetőségének. Így aztán a csatlakozás sincs korlátokhoz kötve, akár csak egy napra is részt vehetsz benne, már akkor is sokat tettél magadért, de titkon remélem, hogy innentől az összes feladatot teljesíted.

A játék a következő:

Mindennap kiteszek egy adott tulajdonságot, tevékenységet, hangulatot leíró szót. Neked az a feladatod, hogy az adott napon "felhasználd" e szót, azaz legalább egyszer cselekedj annak megfelelően aznap, utána pedig írd a fotó alá, hogy kész és, ha van kedved oszd is meg velünk a történeted (ez persze nem kötelező, de motiválhat másokat). 

A kihívás december 4-én kezdődik és 24-én ér véget. Készüljünk együtt és egy kicsit másképp az idei karácsonyra! Benne vagy?! 

A bejegyzés trackback címe:

https://themeetime.blog.hu/api/trackback/id/tr2814466962

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása