Mert mindennek megvan a maga ideje
2020. május 28. írta: TheMeetime

Mert mindennek megvan a maga ideje

Bár már jó ideje annak, hogy először megtapasztaltam, mégis időről időre rá tudok csodálkozni arra, hogy semmi sem történik egy perccel sem hamarabb, mint ahogy annak történnie kell.

clear-glass-with-red-sand-grainer-39396.jpg

Legutóbb épp ma esett ez meg velem – azaz tegnap, ha a poszt megjelenését nézem. De ez igazából nem is lényeges. Ami ellenben az, hogy az elmúlt kb másfél hetem úgy töltöttem, hogy valamit nagyon ki szerettem volna találni. Jegyzeteltem, agyaltam, rugóztam a dolgon, de annyira, hogy már ezzel is álmodtam (vagy épp emiatt képtelen voltam aludni) és az istenért sem jutottam vele előrébb. Amikor már azt hittem, hogy igen, megvan, alig pár perc múlva ennek az ellenkezőjét éreztem. És ez így ment napokig.

Hiába néztem már szinte mindenre úgy, mint a kérdésem válaszára, csak nem kaptam meg a megfelelő visszajelzést. És ez bizony egyre inkább idegesített, sőt frusztrált. Hogy hogy a fenébe nem sikerül egyről a kettőre jutnom, holott a szavak a barátaim, ezekkel dolgozom s töltöm a szabadidőm.

Nem értettem. Nem tudtam megérteni, miért nem tartok ott, ahol szeretnék, miért nem jön az ihlet, miért nem tudok befolyással lenni egy apró, de számomra mégis sokat jelentő dologra. Elengedni nem tudtam, nem is akartam, így sokadjára is leírtam a szavakat, néztem őket, kerestem a megoldást.

Majd egyszer csak..

A teljes történethez hozzátartozik, hogy amikor írok, tanulok, dolgozom vagy gyakorlatilag bármit is csinálok a gépen, amihez összepontosítani szeretnék, nekem szükségem van zenére a háttérben. Lehetőleg olyanra, amit nem ismerek, mert ellenkező esetben képes vagyok elkalandozni és elkezdeni énekelni – szerencsére ezt ritkán hallja más. :) Szóval a zene most is velem és a projektemmel volt, ami már kezdtem úgy érezni, hogy kifog rajtam..

Ekkor pedig a sok-sok agyalással, ötleteléssel töltött óra után, hirtelen megszólalt egy eddig még nem hallott muzsika. Fogalmam sincs, hogy került a lejátszási listába, az előadót sem hallottam még soha, DE másfél hét szinte már elkeseredett keresése után ez az előadó megadta azt, amit kerestem. És el sem hiszem. Megnyugodtam, boldog lettem és mosolygok. Mert bár tudtam, hogy egyszer akkor is találok valamit, de találni valamit és megtalálni azt a valamit, amit keresel az két külön dolog. Utóbbi sokkal, de sokkal nagyobb öröm.

Úgyhogy újfent megkaptam a visszaigazolásom, hogy legyek türelmes, ugyanakkor kitartó, és még véletlenül se akarjam siettetni az időt, a cselekményeket, mert azoknak bizony elrendelt idejük van. És akkor találnak rám, amikor itt van az idejük. Egy perccel sem hamarabb.

 

További tartalmakért csatlakozz Te is a TheMeetime Facebook és a TheMeetime Instagram oldalamhoz!

Utazási inspiráció: BP Contents

A bejegyzés trackback címe:

https://themeetime.blog.hu/api/trackback/id/tr5315720284

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása